Home » Klantcases
Bij ProjectPiloot helpen we organisaties in verandertrajecten om weer grip te krijgen op bedrijfsprocessen, mensen en prestaties. Of het nu gaat om groeiende mkb-bedrijven in de productie of bouw of om publieke instellingen die zoeken naar duurzame verandering, wij begeleiden trajecten waarin overzicht, eigenaarschap en mensgerichtheid centraal staan. Dankzij onze praktische aanpak en strategisch inzicht boeken onze klanten zichtbaar én blijvend resultaat. Op deze pagina lees je klantcases en ontdek je hoe ProjectPiloot vanuit de praktijk teams en organisaties helpt koers te houden en vooruit te komen.
Bij de GGD Amsterdam zorgde een wildgroei aan documenten en onduidelijke processen voor chaos tijdens de coronacrisis. Met de NaFIGeren® aanpak brachten we structuur, overzicht en eigenaarschap snel, visueel en mensgericht terug. Binnen zes maanden gingen we van 86.000 naar 750 documenten en lagen 29 processen helder vast. Medewerkers werkten eenduidig, de inwerktijd halveerde en teams werkten weer samen met vertrouwen.
Snel inspelen op veranderingen zonder grip te verliezen
Elimineer verspillingen en maak je organisatie financieel weerbaar
Minder werkdruk, meer efficiëntie, hogere medewerkerstevredenheid
Structuur en veiligheid in documentbeheer en informatieprocessen
In een vrijblijvende kennismaking luisteren, spiegelen en krijgen we
scherp wat er écht speelt.
Haal samen met alle medewerkers naar boven waar het wringt en waar de kansen liggen.
Profiteer van een glashelder overzicht en concrete verbeteracties om de organisatie te laten groeien.