Klantcases

Van complexiteit naar helderheid, controle en flow

De impact van succesvolle klantcases

Bij ProjectPiloot helpen we organisaties in verandertrajecten om weer grip te krijgen op bedrijfsprocessen, mensen en prestaties. Of het nu gaat om groeiende mkb-bedrijven in de productie of bouw of om publieke instellingen die zoeken naar duurzame verandering, wij begeleiden trajecten waarin overzicht, eigenaarschap en mensgerichtheid centraal staan. Dankzij onze praktische aanpak en strategisch inzicht boeken onze klanten zichtbaar én blijvend resultaat. Op deze pagina lees je klantcases en ontdek je hoe ProjectPiloot vanuit de praktijk teams en organisaties helpt koers te houden en vooruit te komen.  

Philadelphia Zorg

Philadelphia Zorg

Lees meer over hoe de ProjectPiloot de Philadelphia Zorg heeft geholpen.
Klik hier

Wijnveen Aluminiumbouw

Wijnveen Aluminiumbouw

Lees meer over hoe de ProjectPiloot Wijnveen Aluminiumbouw heeft geholpen.
Klik hier

Gemeente Heerenveen

Gemeente Heerenveen

Lees meer over hoe de ProjectPiloot de Gemeente Heerenveen heeft geholpen.
Klik hier

Uitgelichte klantcase

Hoe de GGD Amsterdam in crisistijd orde op zaken stelde

Bij de GGD Amsterdam zorgde een wildgroei aan documenten en onduidelijke processen voor chaos tijdens de coronacrisis. Met de NaFIGeren® aanpak brachten we structuur, overzicht en eigenaarschap snel, visueel en mensgericht terug. Binnen zes maanden gingen we van 86.000 naar 750 documenten en lagen 29 processen helder vast. Medewerkers werkten eenduidig, de inwerktijd halveerde en teams werkten weer samen met vertrouwen.

De type samenwerkingstrajecten die we uitvoeren

Strategische wendbaarheid

Snel inspelen op veranderingen zonder grip te verliezen

Kostenbesparing

Elimineer verspillingen en maak je organisatie financieel weerbaar

Procesoptimalisatie

Minder werkdruk, meer efficiëntie, hogere medewerkerstevredenheid

Digitale transformatie

Structuur en veiligheid in documentbeheer en informatieprocessen

Werken met ProjectPiloot is eenvoudig

Stap 1

Maak kennis

In een vrijblijvende kennismaking luisteren, spiegelen en krijgen we
scherp wat er écht speelt.

Stap 2

Volg de workshop

Haal samen met alle medewerkers naar boven waar het wringt en waar de kansen liggen.

Stap 3

Ervaar het succes

Profiteer van een glashelder overzicht en concrete verbeteracties om de organisatie te laten groeien.

Om de bedrijfsscan te kunnen starten hebben we een paar gegevens nodig!

Waar mogen we de brochure naar verzenden?